ΜΙΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ - ''ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ''...
ΜΙΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ - ''ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ''... Καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ βρέθηκε η Μίνα Χειμώνα και μίλησε για όλους και για όλα....Η ηθοποιός γύρισε πίσω στον χρόνο και μίλησε για τη συνεργασία που είχε με τον Νίκο Φώσκολο στην καθημερινή σειρά «Καλημέρα ζωή» και το θολό σημείο γύρω από την ολοκλήρωση του ρόλου της...«Το «Καλημέρα ζωή» ήταν το δεύτερο παιδί του Νίκου Φώσκολου, έτσι το χαρακτήριζε εκείνος και δεν ερχόταν πάρα πολύ συχνά στα δικά μας γυρίσματα όσο στη Λάμψη. Τον τελευταίο καιρό, μάλιστα, δεν ερχόταν και πολύ συχνά γενικότερα. Ήταν πολύ απαιτητικός σε αυτό που έγραφε γιατί ήθελε να το δει όπως το είχε οραματιστεί και γι’ αυτό επέμενε στο να βγαίνουν κάποιες σκηνές και να είναι πολύ ζόρικες πολλές φορές».






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.